7 Temmuz 2013 Pazar

Yansımalar - Karanlık Kanyon - Kemaliye (Erzincan)


Dayanamadım Karanlık Kanyon fotoğraflarını hemen yayınlamak istedim. 



Erzincan'ın ilçesi Kemaliye'de Karanlık Kanyon...



Munzur Dağı'nın kolları, Fırat'ın koluyla Keban Barajı'na doğru derken nefes kesen bir manzarayla karşılaşıyorsunuz ... 


Karanlık Kanyon denmesinin sebebi sarp dağların güneşi engelliyor olması. Sabahları karanlık oluyormuş.


Biz akşamüzeri dolaştık. Tam zamanındaymış çünkü birazdan hafif bir rüzgar çıktı ve yansımaları bu kadar güzel yakalayamayabilirdim. Devamı biraz dinlendikten sonra ... 

6 yorum:

  1. Mine hanim uzun zaman oldu görüsemedik! Babamin dedeleri Erzincan Kelmaliye`den gelip Ankara`nin bir köyüne yerlesmisler,ben henüz görmedim,babam cok giderdi eskiden ama bizi götüremedi,yol uzun,terör filan derken,ama coook güzel oldugunu hep anlatirlar,burasida gecekten hairka bir yer,bilmiyordum,halada akrabalar vardir orda,insallah bizede kismet olur birgün...sevgiler benden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten harika üstelik gitmesi de çok kolay ... Kemaliye Elazığ, Malatya, Erzincan'ın ortasında Erzincan'ın ilçesi olsa da diğer iki ilin havayoluyla da gidilebilir, mutlaka gidin derim ...

      Sil
  2. Fotoğrafların hepsi çok güzel. Bir daha bekleriz.

    Yalnız bu sefer sadece Kemaliye yi değilde diğer köyleri de gezmenizi isterim.

    www.hastesi.info

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sırakonak Apçağa'ya gittik bir dahaki sefere daha çok gezmek foto çekmek dileğiyle ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...