13 Ekim 2011 Perşembe

Deli Ballı Gözleme...

Gülfe Abla'nın aslan gibi çocukları ve kuzenleriyle tanışmamız en acı günümüzde olmuştu. Ondan sonra mümkün olduğunca görüşmeye çalıştık. Gülfe Abla'ya ve kardeşlerine bu kadar efendi, terbiyeli, düzgün annemin deyimiyle aslan gibi çocuklar yetiştirdikleri için teşekkürler. Bizi hiç kırmıyorlar.
Hafta sonu gelen oğlu biraz fazlaca yiyeni sersemleten şifa kaynağı deli bal, nefis hediyelik çaylar ve fındık getirdi, üstelik kavrulmuş. Gülfe Ablacığım niye zahmet ettin, çok teşekkürler.
Leyla Hanımın sabah getirdiği gözlemeleri deli balla yemekse ayrı bir keyif...

9 yorum:

  1. Şu anda seni keser mi bilmem bu ballı gözlemenin üzerine ama ben kaşarlı tost yiyorum
    Ve inan bu tostu yerken senin postunu okumak insana"ben böyle hayatın" ile başlayan cümleler kurdurtuyor....
    Ah ah....
    Afiyet olsunnnnn

    YanıtlaSil
  2. Nasıl canım çekti anlatamam afiyet olsun canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bittim ben.. çok özledim hamur işini..

    YanıtlaSil
  4. resmen gel beni ye diyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ballı hamur harika ellerinize sağlık ama ben akıllı bal isyiyorum bi kere aç gözlük yapıp fazla yedim gözümü hastanede açtım:)) akıllısından lütfen:))

    YanıtlaSil
  6. Deli ballı gözleme ..ne güzel bir yakıştırma olmuş afiyet bal olsunnn dostluklarınız daim olsun canım..

    YanıtlaSil
  7. DarLa;: ))) tatlısın : ) afiyet şeker olsun : )

    Derya;teşekkürler : )

    DeliAnne;hala diyettesin ha helal olsun darısı başıma diyorum : )

    Gülcan;hadi atlayın gelin :)

    Banu; o kadar uyarı aldımki bu konuda sabah anneme verirken bile tereddüt ettim : )

    Zeynep;amin canım, çok teşekkürler : )

    YanıtlaSil
  8. gülfe ablanın ellerine sağlık, enfes görünüyor, iyice acıktım yahu :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...