19 Ağustos 2011 Cuma

Samsun'dan....

Geçen ay doğumgünümde değişik, daha önce hiç gitmediğimiz bir yere gidelim istedim. O sıralar ablamın da görev yerine yakın olan Midilli Restoran'a gittik. Samsun Çarşamba'ya daha yakın çok hoş bir yer diye duymuştuk. Gidelim mi gitmeyelim mi derken atladık gittik annem ve abimle.Yemyeşil çimlerle kaplı bir bahçesi var, hani ayakkabılarını çıkarıp yürümek istiyor insan...
Bahçenin arkasında at binilecek küçük bir parkur, çeşitli tatlı mı tatlı hayvanların olduğu kafesler, domateslerin yetiştirildiği bir sera ve hobi bahçeleri var. Çocuklar için oyun yeri, minik futbol alanı da cabası. Pidesi yediğimiz en iyi pidelerdendi, kıymalı pide için söylüyorum tabii. Abim karışık pidenin malzemesinin az olduğunu söyledi. Künefesi çok kötüydü, üzgünüm ama kaşar peyniri künefeye hiç yakışmıyor. Biraz değişiklik için gidilebilecek hoş bir yer derim, bizim için de bir değişiklik olmuştu.

6 yorum:

  1. samsun çarşamba'da görev yapan bir öğretmen arkadaş gelmişti geçen yıl okulumuza, yemeklerden bahsetmesini istemiştim. kendisi de (giresun)ben de karadenizli olduğum için (ailem trabzonlu) tipik karadeniz yemekleri işte demişti. halbuki samsunu kapalı pidesi ne güzeldir... sen anlatınca rejimli rejimli canım çekti...

    YanıtlaSil
  2. Meral;ben de çok seviyorum gittiğim her yerde kıymalı kapalı pidenin bir tadına bakarım : )

    YanıtlaSil
  3. Doğum gününü gecikmeli de olsa kutlayayım sevgili arkadaşım. Sağlıklı ve mutlu nice yaşlara.

    Kapalı pideyi ilk kez Giresun'da yemiştim ben ve hayran kalmıştım. Şimdi artık burada da bulmak mümkün ama Karadeniz'de yediğimin tadını hala bulamadım

    YanıtlaSil
  4. sarkaç; inşallah buralara yolun düşer birlikte yeriz... kutlama için çok teşekkürler bu arada, önemli olan zamanı değil kutlama inceliği değil mi )

    YanıtlaSil
  5. heyy ben de bu bayram samsundaydım. her gün pide yedim, kıymalı kapalı tabiki de :)
    aklıma sıklıkla geldin, mine de buralardadır dedim ama internetim yoktu :S buluşsaydık ne hoş olurdu :)

    YanıtlaSil
  6. Zennube;olurdu tabii olmaz mıydı, afiyet olsun bu arada inşallah bir dahaki sefere : )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...