26 Mayıs 2016 Perşembe

HEDİYELER VE ŞEKERSİZ, AGAVE ŞURUPLU PUDİNG


Hediye almak, hediye vermek gibisi var mı ? Hep söylüyorum düşünülmüş hediye, büyükmüş küçükmüş hiç fark etmez kalbimi fethediveriyor. Fotoğraftaki kupalar canım arkadaşım Güner’in ablama getirdikleri. Birini işyeri için düşünmüş. Ablam işyerine götürene kadar evde benim çay keyfime eşlik ediyorlar. Ya da işyerine götürmek yerine evde karşılıklı keyif yaparız deyip ikna etmiş de olabilirim tabii.


Böyle şık ve kullanışlı Paşabahçe özeniyle yapılmış kupaların yanına sağlıklı puding yapmadan olabilir mi? Son zamanlarda sıklıkla denediğim şekersiz ve buğdaysız diyetlerimde agave şurubu güzel bir alternatif, özellikle tatlı krizi çözümü için arada kullanmak için ideal diye düşünüyorum. Hal böyle olunca evde yaptığım kakaolu puding tarifime yarım bardak agave şurubu ekledim toz şeker yerine. Vanilya ne zamandır kullanmıyorum. Bitter severler için hoş bir tat oluyor. Agave tadı ayarlanabilir tabii ya da pudingin üzerine hindistancevizi serpilebilir ya da mesela muzla yenebilir. İsteğe göre tatlandırılan ev yapımı sağlıklı pudingler, evimize gelmiş nefis hediyelerle içilen çayla birlikte … Yanına bir de hoş sohbetler olursa hayatın tadı tuzu işte budur derim. Nefis bir Cuma olsun hepimiz için … 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...