16 Ağustos 2014 Cumartesi

Hediye Kitaplarımla...



Hediyeleşmek en sevdiklerimden. Hele de düşünülerek alınmış paradan çok emek harcanmış ince hediyeler beni benden alıyor. Bu aralar iki sevgili arkadaşımdan kitap hediyesi aldım. Canım Güner gittiği Gümüşlük Akademisi'nde beni de hatırlayıp Latife Tekin'e bir kitabını imzalatmış. Bayıldım.Diğer kitapsa Uzak Kıyılar adında, hiç fikrim yok ama çok merak ediyorum. Ah CD hediyemse Fazıl Say'ın ilk şarkıları. Ve minik kitap ayraçları. Çok teşekkür ediyorum.


Sıkı durun bundan sonraki kitap hediyelerim ikinci el! Harika bir fikir. Bir kitabı 4. ya da 5. okuyan olacağım. Bu tip şeyler hüzünlendirir azıcık. Tanışmak, bilmek isterim daha önce okuyanları. Öte yandan ben de bir yerlere bırakabilirim belki bir not yazarak içine. Geçenlerde uçakta unutulmuş olduğunu varsaydığım bir Ahmet Ümit romanına rastladım. Neden olmasın? Bir ara böyle bir kampanya mı vardı ya da hala var mı ya da herkes kendi kampanyasını bu şekilde devam ettirse? Binlerce kitap, onları bulduğuna sevinip okuyacak birilerine ulaşsa... Bu güzel fikir için teşekkürler Çiğdem. Kitapların yanında yolladığın sevimli defter, kartlar için de çok teşekkürler... 


Bol okumalı, kitaplı günler dileklerimle...  

2 yorum:

  1. Ah ne güzel bir yazı olmuş. Ben teşekkür ederim. Ben kitap biriktirmekten de vazgeçmek üzereyim aslında ama Cem de ben de çocukluğumuzda, ailemizin kitaplığında kendimize dünyalar bulduğumuz için, bir süre daha kitap bağışlamayacağız sanırım. :)

    Güle güle kulan.
    Öperim.

    Keyifli anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ailede abimle ablam olduğu için çocukken yei kitap almadaım pek gerek de yoktu ev doluydu ama zamanla hepsi gitti ilk aile eviizden taşındıktan sonra belki bir ikisi kalabilirdi yok onlar da gidiyor zamanla ... annem bir keresinde kimleri kaybettik boşver demişti! kafama kazınmıştır bu cümle ve artık "hala çok kitap olmasına rağmen" birşeyleri biriktirmemeye çalışıyorum...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...