2 Aralık 2013 Pazartesi

Bir Boşluk Varmış ...



Bir varmış bir yokmuş, zamanların birinde bir boşluk varmış, bir sen yokmuşsun. Gittiğinde bıraktığın boşlukla yaşayan küçük bir kız varmış, bir sen yokmuşsun. Nefes aldıkça büyüyen boşluk acı vermeye devam ederken bir sen yokmuşsun.
Bir boşluk varmış, bir yokluğun, bir de kaybolmuş küçük bir kız. Kendini artık hiçbir yere ait hissedemeyen küçük bir kız… Küçücük kafasında kaybolmuş öylece bakınırken, kelimelere sığınıvermiş birgün. Bir varmış kelimeler bir sen yokmuşsun... O boşluğa kelimeler akıtan bir çeşme başında durmuş bir gün küçük kız, kana kana içmek, ruhuyla barışmak için. Çökmüş bir kenara, bırakmış kendini suyla gelene… Önünde uzun bir yol var diye fısıldamış kelimeler, hadi yola çıkalım diye çekiştirmişler sonra da! Evet bugün ilk günmüş

Bir kelimeler varmış bir sen yokmuşsun … 

10 yorum:

  1. Minecim harika bir yazı beni benden aldı götürdü taaa nerelere yüreğine kalemine sağlık güzel bir etkinlik olmuş başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeller güzeli yorumun için çok teşekkür ederim

      Sil
  2. bu etkinlik ne kadar güzelmiş. blogunu canlı tutmak isteyenler için birebir olmasının yanısıra ortaya çıkardıkları ile daha da güzel olmuş.
    bugün ilk günmüş, kelimeler de varmış sen de... kalemine ve varlığına sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim yazıyı, iyi ki varmış bu etkinlik. Ben her gün yazacağıma güvenmiyorum ama başkalarının yazmasından çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün yazmak şart değil hadi hadi başlayınca hoşuna gidiyor insanın

      Sil
  4. Blogunuzu yemek blogu olarak tarif etmek bence yetersiz ne güzel bir dil, ne güzel bir yazı:)

    YanıtlaSil
  5. Başını da buldum.
    İmzalı isterim kitabımı.

    Evrene mesaj yollayan anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap derken ??? sen gerçekten alem ve bir o kadar da tatlı bir kadınsın))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...