9 Nisan 2013 Salı

Samsun'da LÖSAM'la Ev Ziyaretleri



Kenan ve Ayşegül Öztürk … Kuzularının kaybından ötürü yaşadıklarını iyileştirmeye çalışırken toplumu da iyileştirebilen sihirli insanlardan...  



Ayşegül Hanım kuzusunun hastalığı sırasında aynı şeyleri yaşayan ve çocuğu iyileşen bir anneyle görüşmek istediğini ve olumsuz yanıt aldığında ne çok üzüldüğünü anlattı. Böyle zamanlarda en önemli şey değil mi konuşmak, paylaşmak, umut verebilmek? Herkesin olayları yaşama biçimi farklı olsa da içe dönmek yerine dışa dönebilmek, faydalı olabilmeye çalışmak yapılacak en güzel şeylerden biri…

Samsun da LÖSAM bu amaçla Öztürk ailesi tarafından kurulmuş. Maddi durumu iyi olmayan hastalara yardım ediliyor, açılmış olan 20 ev var şu anda.

Yapılan onca maddi yardımın yanı sıra neredeyse her akşam bir aile ziyareti yapmaya başlamışlar. Yardım için gönüllü aileleri de yanlarına alarak.


Dün akşam ben de bu ziyaretlere katılan şanslı kişilerdendim. Seyfi Demirsoy İlkokulu’ndan 4/E sınıf öğretmeni Adem Hayrettin Tarakçı ve velilerden Neşe İlter, Cengiz Dalkılıç ve minikler Sıla ile Zeynep ile birlikte. Kenan ve Ayşegül Hanım yardımları alıp kendileri götürmek yerine aileleri götürmeye, aralarında bağ kurararak sadece maddi değil manevi desteğin de daimi olmasını sağlıyorlar.


En çok önce biraz uzak duran çocukların oynamaya başlayınca kaynaşmalarını seviyorum. Şaban’ın kardeşi Sevda pek bir cimcime yerinde duramıyor. Şaban, abi, biraz daha sessiz, ağırbaşlı.



Ayşegül Hanım ailelerin giysi ihtiyaçlarını karşıladıklarını maddi yardım yapılmasının daha önemli olduğunu söyledi. Miktarı hiç önemli değil, ufacık bir tuğla kocaman bir binaya destek olmaz mı? O zaman ne bekliyoruz bağış yapmak için?


Buradan Ayşegül ve Kenan Öztürk’e hiç kapanmayacak yaralarını iyileştirirmeye çalışırken topluma yaptıkları böylesine bir katkı için bir kez daha teşekkür ediyorum.


LÖSAM Samsun hesap numaraları 
Vakıflar Bankası
Samsun OMÜ Şubesi
0015 800 97 2887 7017

Ziraat Bankası
Samsun OMÜ Şubesi
1479/9712418 - 5001



5 yorum:

  1. Kutluyorum sizi. Çok güzel bir iş yapmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LÖSAM gerçekten çok güzel işler yapıyor benim ucundan kıyısından...

      Sil
  2. Boğazım düğümlenerek okudum. Allah senden ve senin gibi muhtaçlara yardım edenlerden razı olsun. Koca yürekli Mineciğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim hepimiz sağlıklı mutlu ve sevdiklerimizle birlikte olalım

      Sil
  3. Annelili ye katılmamak elde değil.
    Allah Razı Olsun.

    Hüzünlü anne

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...