12 Ocak 2013 Cumartesi

Samsun'dan - Şehir Kulübü



Anadol Steyşınımızla Matasyon’dan geçerken babacığım “eskiden buralarda avlanırdık her taraf ağaçlıktı” gibi sözler eder beni çok şaşırtırdı. Tamam o zaman da çok fazla bina yoktu ama gene de ne bileyim çok çocuktum belki uzak geliyordu her şey.

Şimdilerde aynı şeyleri düşünürken yakalıyorum kendimi. Bazen Atakum ilçesinden geçerken bazen şehirde bir yere girdiğimizde. Bu yerlerden biri de Şehir Kulübü. Yıkılmayan şanslı iki katlı binalardan burası. Hayır, çocukken hiç gitmedim. Sadece yandaki binanın manzarası dahilinde olduğu için biliyorum bahçesini. Şimdilerde halka açmışlar. Havuzu kaldırmışlar bahçeden ama çam ağaçları hala duruyor ve pazarları pide, lahmacun servisi de var. Bahar ve yaz aylarında şehrin ortasında bir vaha gibi. Kışın da güzel içerisi, oldukça geniş. Olur da yolunuz düşerse, Çiftlik mahallesi İstiklal caddesi Samsun’da… 

4 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir yerdir. Hızla açılan fast foodculara inat, hep ayakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. restore edildi, biraz ilerideki iki katlı bina da böyleydi ama o da teslim oldu hızlı tüketime neyse onlar da güzel diyelim : )

      Sil
  2. eşimde gençliğinde Samsun'daymış.Güzel anıları var,şimdi okurken -sen Şehir Kulubünü biliyormusun? dedim.-eveet dedi,resmi onada gösterdim.anıları canlansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. restore edildi ya belki de hatırlamaz bu halini ...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...