19 Ocak 2011 Çarşamba

Yulaf Ezmeli Kurabiye


Sevgili Yıldız'ın Portakal ve Mandalinalı Tarifler etkinliğine yetişebildim diye sevinirken son anda sayfaya girip acı haberle şok oldum. Arkadaşıma baş sağlığı diliyorum. Anneciğinin mekanı cennet olsun, Allah sabırlar versin.


Yulaf Ezmeli Kurabiye

125 gr tereyağı
1/4 su bardağı esmer şeker
1 1/4 su bardağı un
1 avuç çekilmiş ceviz
1 çorba kaşığı rendelenmiş havuç
1/2 su bardağı yulaf ezmesi
1 çorba kaşığı portakal suyu
1 çay kaşığı ucuyla portakal kabuğu rendesi

Malzemelerin hepsi yoğrulur. İstenilen şekilde tepsiye konulur. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında kızarana kadar pişirilir.

15 yorum:

  1. Olmaz ki canım yapan var yapamayan var.Yemek bloggerleri bundan böyle bu lezzetleri takipçilere de yollamalı :D Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. harika gorunuyor ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Duygularını paylaşıyorum.Aynı hüznü,aynı şaşkınlığı ben de yaşadım.
    Yıldız ablanın anneciğinin mekanı cennet olsun,Allah c.c sevdiklerine sabır versin..

    Kurabiyeler çok şirin görünüyor.
    Ellerine sağlık.Yulaf ezmesi,portakal suyu,havuç:)
    Bütün lezzetler bir arada.Zengin ve -eminim ki- leziz.

    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  4. Mis olmuş miss.. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. bencede colettecim bizde istiyoruz ;)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ara rahatsızlıklar, sıkıntılar ve acılar görüyorum blog dostlarımda. İnşaallah bu son olsun. Hastalara şifa, bunalmışlara ferahlık, kayıpları olanlara sabır diliyorum.
    Mine'ciğim kurabiyelerin sağlıklı ve leziz olmuş. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. sevgili yıldızın başı sağolsun.anneciğinin mekanı cennet olsun.kurabiyede çok güzel arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Yıldız hanıma başsağlığı diliyorum Allah sabır versin....

    Kurabiye tam benlik olmuş çok seviyorum yulaflı lezzetleri oh portakal havuç katlamış lezzetini...Sevgiler canım benim..

    YanıtlaSil
  10. collette;ben varım : )

    MeralinAnaSınıfı;çok teşekkürler

    Zeynep;teşekkürler, bakanın güzelliği yansımıştır : )

    CafePepela;of ya of insan ne yapacağını ne diyeceğini bilemiyor ateş düştüğü yeri yakıyor çünkü : (

    YemekçininMekanıNazlı;teşekkürler

    KüçükMucizem;herkesi Samsuna davet etsem daha mı kolay olacak ne : )

    PembeYastık;olabilir : )

    Sarkaç;amin canım

    Sevda; amin Allah kalanlara sabır versin

    Zeynep;tavsiye ederim kurabiyeyi...

    YanıtlaSil
  11. :(( çok üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
  12. blogumun daresi kovakadiniyimben.blogspot.com olarak değişmiştir.
    haberdar etmek istedim :)

    YanıtlaSil
  13. Canım çok teşekkür ederim...
    Ellerine yüreğine sağlık harika görünüyorlar....
    Sen benim için böyle nefis kurabiyeler yaparsında ben almazmıyım ..
    Canım bu tarifide ekliyorum etkinliğin ucuna :))
    Teşekkürler.........
    Bir kaç saatlik işim var daha sonra hemen eklerim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...