3 Mart 2010 Çarşamba

Sitedeki fotoğraflar bana ait

Site ile ilgili konuştuğum arkadaşlarımdan gelen tepkilerin hemen hepsi fotoğrafları sen mi çektin yönündeydi. Hele teyzem de “sen mi çektin fotoğrafları , ben başka yerlerden kopyaladın sanmıştım” demez mi ! Evet fotoğraflar benim, Sony cybershot 210 la çekiyorum ama ille de canım annemin tabaklara dokunuşlarıyla. Herkes böyle bir tepki verdiğine göre güzel oluyorlar, bu çok hoş birşey.

Bir de "denedim, güzel oldu" yorumlarınızı mesajla atmak yerine yorumlar kısmına eklemeniz beni daha da mutlu edecek. Sitemi inceleme zahmetinde bulunan herkese çoook teşekkürler. Sevgiler, selamlar.

4 yorum:

  1. yalnız blog üyeleri yorum yapabilir kısmını düzelttim , acemilik işte : =)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu aileyi seviyorum.
    Ayten hanım bir harika,gülüşünü ve sevgisini tabaklara transfer etmiş,yansıyor.
    Minişim harikasın, ama ablan ve sana kızmalarım devam edecek.Ta ki,anla işte neyse...
    teyze

    YanıtlaSil
  3. biz seni daha da çok seviyoruz
    bu arada bir arkadaşın çok memnun olduğu bir spor salonu bulduk , tabii gidip kaydolmak lazım : =)))

    YanıtlaSil
  4. hiiii büyük aşama,düşünmesi bile yeter.
    Özlem yürüyüş yapıyorlar mı diye soruyorlar?
    benden kutulsanız bile kızım cadısından kurtuluşunuz yok haberiniz olsun....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...